minismamma.blogg.se

Jag, Maken, katterna och Mini

Torka

Publicerad 2013-06-17 10:38:44 i Allmänt,

Jag har varit bortrest i helgen, därför har det varit bloggtorka.

Mini är lite jobbig nu (separationsångest, kanske?) och börjar skrika så fort jag sätter ner henne någonstans. Tårarna sprutar på henne och slutar inte förrän jag lyfter upp henne. Kanske har hon ont i magen, hon har varit väldigt hård i några dagar.

Annars har vi haft det bra. Var på studentfest i lördags. Mini kunde absolut inte slappna av och sova så vid 22:30 var hon så trött att allt var fruktansvärt. Då gick vi dom tre minutrarna hem, Mini somnade i vagnen (jo, vi försökte få henne att somna i vagnen tidigare på kvällen. Jag gick omkring i en timme utan att lyckas), vaknade när vi kom hem och somnade om på två minuter i sängen. Sötaste lilla unge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela