minismamma.blogg.se

Jag, Maken, katterna och Mini

Blogga

Publicerad 2013-08-11 01:37:22 i Allmänt,

Hela sommaren har jag tänkt att jag ska blogga. Det har inte blivit så. Soliga dagar, semester, resor och utflykter har kommit i vägen.

Det har hänt mycket med Mini medan jag varit borta. Hon har lärt sig att ställa sig upp mot saker. Soffan, vardagsrumsbordet och skötbordet. Hon stänger dörrar och öppnar lådor, jagar katterna och kan inte sitta still i en sekund. Hon säger mamamamama (till alla. Mormor, farmor, pappa men också till mig. Snart så..) och älskar mat. Äggröra, turkisk yoghurt med mosad banan, crêpes, all burkmat som inte innehåller fisk, gröt och välling. Hon visar mer och mer personlighet. Hon har en vilja av stål och är ordentligt envis. När vi säger "nej" börjar hon gråta.

Hon är en fantastiskt liten individ. Nu ska hon bara börja sova hela nätterna också.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela